Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget

Friday, 12 July 2013

Kebaikan Meal Shakes



15 Kebaikan Mealshake Shaklee Untuk Kanak-kanak 


Hari ni saya nak cerita sikit lagi pasal mealshake shaklee. Rasanya memang dah ada entry saya pasal kebaikan mealshake untuk kanak-kanak ni. Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan mealshake shaklee ni.

Apa yang BEST SANGAT pasal mealshake shaklee. Banyakkkkkkkkk sebenarnya khasiat mealshake shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi diorang ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang seperti batuk, demam dan selesema.

15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk tingkatkan selera makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu
**Aturan makan mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. 

SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!
Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.
Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je. 
Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk kung-kung bunyinye..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari  dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak. Anak-anak pun seronok, kurang stress, dan tak bosan.




Berminat? Boleh hubungi saya SEKARANG!!!!

Your Shaklee Independent Distributor
Salmiah Othman
SMS | Call : 019-8769412
Shaklee ID : 949800
FB Page : http://www.facebook.com/Mamaanisshop
Email : salmiah80@gmail.com

No comments:

Post a Comment