Mommy'signatures 1st Giveaway By Eyrasaha

20:48 8 Comments A+ a-



Bismillah…

Alhamdulillah..hari ini saya berpeluang menyertai 

Tengok banner pun sudah terliur, kan? Lama dah tak makan coklat nie...
mudah-mudahan ada rezeki…
tiba2 pulak rasa nak mencuba nasib dalam giveaway nie..hehe..

Ada sesiapa nak join klik je banner kat bawah nie ok…


http://eyrasaharuddin.blogspot.com/2015/06/mommysignatures-1st-giveaway-by-eyrasaha.html


Tarikh tutup giveaway nie adalah pada 30 Jun 2015
Jadi ada masa lagi pada sesiapa yang nak join giveaway nie… 
harap ramai lah yang menyertai giveaway nie..:) 

 Good luck semua !!!!




8 comments

Write comments
10 June 2015 at 00:33 delete

tq sis join g,a xseberapa ni..senarai peserta leyh cek sini nanti ye..

http://eyrasaharuddin.blogspot.com/2015/06/senarai-peserta-mommysignatures-1st.html

Goodluck and thanks lagi sekali :D

Reply
avatar
NATRA ISMAIL
AUTHOR
10 June 2015 at 02:54 delete

Goodluck. Singgah daripada segmen yg sama

Reply
avatar
10 June 2015 at 20:32 delete

Follow sini.. Semoga berjaya..
http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/06/mommysignatures-1st-giveaway-by-eyrasaha.html

Reply
avatar
Mastura Aziz
AUTHOR
19 June 2015 at 14:17 delete

singgah dari segmen yang sama...gudluck....visit me http://strawberrysgurls.blogspot.com/2015/06/mommysignatures-1st-giveaway-by-eyrasaha.html

Reply
avatar
22 June 2015 at 18:25 delete

ok mastura..tq & good luck

Reply
avatar