Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget

Monday, 8 June 2015

Mommy'signatures 1st Giveaway By Eyrasaha



Bismillah…

Alhamdulillah..hari ini saya berpeluang menyertai 

Tengok banner pun sudah terliur, kan? Lama dah tak makan coklat nie...
mudah-mudahan ada rezeki…
tiba2 pulak rasa nak mencuba nasib dalam giveaway nie..hehe..

Ada sesiapa nak join klik je banner kat bawah nie ok…


http://eyrasaharuddin.blogspot.com/2015/06/mommysignatures-1st-giveaway-by-eyrasaha.html


Tarikh tutup giveaway nie adalah pada 30 Jun 2015
Jadi ada masa lagi pada sesiapa yang nak join giveaway nie… 
harap ramai lah yang menyertai giveaway nie..:) 

 Good luck semua !!!!




8 comments:

  1. tq sis join g,a xseberapa ni..senarai peserta leyh cek sini nanti ye..

    http://eyrasaharuddin.blogspot.com/2015/06/senarai-peserta-mommysignatures-1st.html

    Goodluck and thanks lagi sekali :D

    ReplyDelete
  2. Goodluck. Singgah daripada segmen yg sama

    ReplyDelete
  3. Follow sini.. Semoga berjaya..
    http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/06/mommysignatures-1st-giveaway-by-eyrasaha.html

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama...gudluck....visit me http://strawberrysgurls.blogspot.com/2015/06/mommysignatures-1st-giveaway-by-eyrasaha.html

    ReplyDelete