Petua Mudah Atasi Gastrik Dengan Cepat Dan Jimat

00:32 1 Comments A+ a-

Masa kini ramai orang menghidap masalah gastrik..Gastrik yang teruk boleh menyerang tak kira waktu dan hari...Kadang-kadang berlaku setiap minggu..Ini akan menjejaskan segala aktiviti harian pengidap gastrik...jika tidak dirawat pasti akan menimbulkan masalah lain seperti ulser perut dan punca kepada kanser perut..Hari ini saya akan kongsikan Petua Mudah Atasi Gastrik Dengan Cepat Dan Jimat...


Penyakit gastrik nie sangat popular sebab nya corak pemakanan orang Malaysia yang suka makan lambat..kadang-kadang tu suka skip sarapan..suka makan pedas dan suka biarkan perut kosong dalam masa waktu yang lama..sebelum kita lihat apakah Petua Mudah Atasi Gastrik Dengan Cepat Dan Jimat..kita lihat dulu Tanda-Tanda Seseorang Yang Menghidapi Masalah Gastrik ini..

TANDA-TANDA MASALAH GASTRIK



1) Sakit dibahagian ulu hati
2) Perut kembung
3) Kerap sendawa
4) Badan banyak angin
5) Mual-mual..muntah
6) Najis berwarna hitam

Bila dah ada tanda-tanda ni pastinya menganggu urusan harian..Bila dah dapat gastrik mula lah susah nak makan..kena jaga timing makan..kalau salah makan mula lah sakit-sakit macam di atas tu..Dah terganggu urusan harian,..tak boleh nak buat kerja..nak makan pun tak boleh..nak puasa pun susah.

Jadi bagaimana cara nak atasi serangan gastrik ini ?

PETUA MUDAH ATASI SERANGAN GASTRIK


1) Ambil halia yang banyak khasiat tu..kemudian hiris halia dan campurkan sekali dengan minuman kegemaran kita..Paling selalu orang minum teh halia. Memang sedap..minum suam-suam..kejap lagi sendawa dan kentut sahajalah kerja nya.


2) Campurkan 2 sudu teh cuka epal didalam segelas air suam dan terus minum. InsyaAllah dapat melegakan rasa tak selesa di perut anda. Cuka epal sangat bagus dalam memberi kelegaan segera kepada masalah penghadaman.


3) Kisar kunyit dangan sedikit air kosong..Tapis dan tambahkan sedikit madu dan sebiji kuning telur..Minum segera campuran ini untuk melegakan kesakitan disebabkan gastrik.


4) Serbuk kayu manis sangat membantu Membuang angin berlebihan. Campurkan 1/2 sudu teh serbuk kayu manis didalam susu suam..Kacau sebati dan minum! InshaaAllah anda akan rasa lega lepas tu.

SET GASTRIK SHAKLEE YANG MEMBANTU PENGHIDAP GASTRIK

Ini adalah set gastrik yang menjadi pilihan pesakit gastrik bagi menyelesaikan masalah serangan gastrik yang selalu menyerang hingga menganggu aktiviti harian mereka.

Set gastrik ini membantu dalam jangka masa panjang..yang mana ia membantu mengurangkan serangan gastrik dan baik pulih organ perut supaya dapat berfungsi dengan baik.



Jom Kita Lihat Apa Function Setiap Supplement Shaklee Dalam Meredakan Masalah Gastrik 


Komponen paling penting dalam gastrik iaitu seumber protein yang tinggi untuk pembentukan sel-sel kulit dan dinding usus yang baru untuk meulihkan semula dinding usus yang telah terhakis akibat gastrik. Elakkan pendarahan usus dari berlaku. memelihara ketebalan sel-sel kulit dalaman. Ia juga mempunyai sifat ALKALI yang tinggi yang boleh membantu meneutralkan asid hidrokolik dalam badan. Selain memmperbaiki sel dalaman untuk elak gastrik, ia juga membantu memulihkan sel kulit luaran supaya tampil lebih cantik, berseri.

Ostematrix mengandungi Magnesium dan Vitamin D yang sangat tinggi dan mudah diserap. Ia berkepentingan dalam meneutralkan asid yang telah menembusi esphagus dalam perut yang menyebabkan pedih ulu hati. ia juga merupakan kalsium yang mudah diserap oleh badan. Kurangnya kalsium menjadi penyebab utama serangan gastrik. Tak caya? cuba tanya mereka yang sering terkena gastrik ni suka minum susu tak? Berapa kerap minum susu atau ambil makanan yang bersumberkan kalsium. Pasti kurang kan..

Peppermint-ginger plus ni adalah pudina segar yang juga mengandungi halia yang hanya ditanam secara organik di negara beriklim sejuk. ia berfungsi untuk mengeluarkan angin dalam perut dan mengurangkan asid berlebihan daripada memenuhi ruang dinding perut. Angin inilah yang membuatkan kita sering muntah kalau terkena agstrik yang teruk. Angin terdapat dalam setiap badan individu, cuma kuantitinya samaada banyak atau sedikit berbeza dari seorang ke seorang yang lain. 

Angin juga kekal di dalam perut kerana tingginya asid di dalam perut kita. Bahaya angin adalah kerana ia boleh menyebabkan gas yang boleh menekan urat saraf. Saraf ini begitu dekat dengan jantung dan paru-paru. Jika tidak dirawati, komplikasi lain yang melibatkan jantung dan paru-paru boleh berlaku dan berlakulah simptom seperti sesak nafas dsb.


B Complex ialah sejenis penahan sakit semulajadi. Ia boleh bantu anda melegakan kesakitan. Selain itu..ia juga bagus untuk hormon kulit..Ia membantu kulit perut untuk lebih kuat dan tak mudah rosak.


TESTIMONI SET GASTRIK SHAKLEE





Khusus untuk mereka yang mengalami gastrik (lebih-lebih lagi pada yang dah bertahun lamanya)..pastinya banyak usaha dan produk yang telah dihabiskan untuk memulihkan sakit gastrik yang dialami..boleh mencuba Set Gastrik Shaklee seperti di atas.. 

Jika anda berminat untuk mendapatkan SET GASTRIK SHAKLEE INI..

Boleh hubungi saya terus untuk order dan sebarang pertanyaan..

Pengedar Shaklee Anda 


SMS | Call : 019-8769412
Shaklee ID : 949800
FB Page : Mamaanisshop
 Email : salmiah80@gmail.com

ORDER SET GASTRIK SHAKLEE KLIK DI BAWAH


ORDER SET KECANTIKAN SHAKLEE KLIK DIBAWAH



KLIK UNTUK BACA JUGA


1 comments:

Write comments