Bisnes Shaklee Modal Rendah

19:57 0 Comments A+ a-

Sering diperkatakan pada masa sekarang iaitu kos sara hidup yang makin meningkat..harga barang keperluan naik..kos pendidikan semakin tinggi..tapi pendapatan masih di takuk yang lama..dan tak mampu menampung peningkatan kos sara hidup semasa..dan saya yakin ramai yang tercari-cari peluang untuk jana pendapatan tambahan bagi membantu menampung ekonomi keluarga dan kenaikan kos sara hidup yang semakin tinggi..Betul tak?


Jadi, untuk menambah pendapatan..ramai yang buat keputusan untuk buat bisnes..macam-macam bisnes nak buat..jual tudung..kain..baju kanak-kanak dan sebagainya..Bila nak buat bisnes pula..perkara pertama kita fikir semestinya tentang modal awal yang perlu dikeluarkan bagi memulakan bisnes tersebut..

Ok..hari nie saya nak berkongsi dengan anda semua..tentang bisnes Shaklee yang hanya perlukan modal rendah hanya Rm75..Tak percaya? Ya betul hanya Rm75 untuk daftar keahlian sebagai ahli Shaklee..Modal bisnes yang sangat rendah..tapi pulangannya inshaaAllah lumayan..

Saya kongsikan disini apa kelebihan bisnes Shaklee..dan pasti anda akan rasa sangat berbaloi-baloi laburkan modal Rm75 nie..

Antaranya :

1) Beli vitamin Shaklee dengan harga ahli yang mana lebih murah dari harga pasaran. Ini adalah paling menguntungkan..Nikmati vitamin Shaklee yang hebat dengan harga murah.

2) Bagi yang bercadang untuk buat bisnes..anda boleh jual vitamin Shaklee dengan harga pasaran dan secara tidak langsung anda akan mendapat untung runcit..Wah pasti lebih untung dan berbaloikan? ..

3) Bisnes Shaklee tak perlu risau nak simpan stok..Setiap kali dapat order dari customer..anda hanya perlu log in ke website Shaklee..klik klik buat order..buat bayaran dan Shaklee akan tolong pos bagi pihak anda..terus ke alamat customer..Sedar-sedar barang dah sampai..Untung sangatlah sebab tanpa keluar dari rumah pun boleh bisnes..mudah kan??

4) Peluang mendapat bonus setiap pertengahan bulan..jika anda layak..bonus tersebut akan masuk secara terus ke dalam akaun Maybank anda…sementara nak tunggu gaji hujung bulan bagi yang bekerja macam saya..memang best…!!!

Dengan Bisnes Shaklee..anda berpeluang untuk mendapat pendapatan sehingga 4-5-6 angka sebulan...Tapi..syaratnya mudah je..buat bisnes nie dengan betul-betul..fokus dan bukan main-main..sekejap nak buat..sekejap taknak..Bisnes Shaklee ni..walaupun buat secara online..peluang untuk anda berjaya adalah sangat tinggi..

5) Selain dari untung runcit dan bonus di tengah-tengah bulan..dapat lagi car bonus..bila anda sudah layak mendapat ‘Car Bonus’..Shaklee tidak menghadiahkan kereta..tetapi menawarkan pemberian bonus berbentuk tunai setiap bulan..Jadi..anda boleh guna duit bonus kereta ni untuk beli apa sahaja yang anda nak..Kalau nak simpan dan tak nak buat belanja pun boleh..menarik kan??

Sebenarnya banyak lagi kelebihan Bisnes Shaklee nie..cukup 5 dulu saya ceritakan di sini..Bagi anda yang ingin menjana pendapatan dengan modal rendah..bisnes Shaklee adalah yang paling sesuai..Jika anda serius berbisnes..dengan modal serendah Rm75 itu..inshaaAllah..modal Rm75 ini akan terbayar pada bulan pertama anda berbisnes.

Kalau anda masih ragu-ragu..bukti sebenar ada di hadapan anda, iaitu saya sendiri..Modal yang saya keluarkan untuk bisnes Shaklee telah lama berbayar balik..Dan alhamdulillah, Shaklee masih lagi membayar bonus saya setiap bulan hingga sekarang..

JADI....!!! Tunggu apa lagi? Sekiranya berminat, boleh hubungi saya..Jom sama-sama kita jana side income . Jangan ambil masa yang lama untuk buat keputusan..masa tidak akan menanti anda…


Jom kita sama-sama untung inshaaAllah berganda-ganda hanya dengan Modal Yang Rendah..Langkah seterusnya..Hubungilah saya untuk daftar ahli shaklee & InshaAllah saya akan membantu ANDA untuk mulakan bisnes Shaklee..


Kalau anda berminat untuk menyertai team saya..
Boleh hubungi saya terus untuk Mendaftar Sebagai 
Ahli Shaklee dan juga sebarang pertanyaan..



SMS | Call : 019-8769412
Shaklee ID : 949800
FB Page : Mamaanisshop

 Email : salmiah80@gmail.com

KLIK DI BAWAH UNTUK MENDAFTAR AHLI SHAKLEE





KLIK UNTUK BACA JUGA